Saturday, July 29, 2006

Την γκαντεμιά μου μέσα !!!

Τελικά πρέπει να είμαι πολύ γκαντέμης !!!
Ακόμη και το σύμπαν συνωμοτεί να μην γαμήσω ... δεν φτάνει η κατάθλιψη έχω και τις διάφορες μαλακίες να με κυνηγούν .
Άντε τυχεράκια πάλι θα έχεις το σπίτι μόνος σου και θα γλεντήσεις μου είπε πριν φύγει η οικοδέσποινα που με φιλοξενεί αυτό το διάστημα . (χωρίς να ξέρει βέβαια τι είχε προηγηθεί)
Χαρά εγώ κανονίζω παρέα , αυτή την φορά με φίλη που μου την έπεφτε αρκετό καιρό τώρα και έκανα τον κινέζο , άντε και θα δούμε την θέα από ψηλά με άλλο μάτι ;).
Πίτσες θα είχαμε ( μπορεί και από το άλλο ;) ) παγωτό για επιδόρπιο , μπύρες και την Αθήνα πιάτο , τι θες παραπάνω για να περάσεις καλά ???
Φευ!!! Πρωί πρωί εχτές παίρνω κλειδιά ξεκινάω να φύγω και δύο στενά μετά πέφτω ... !!! Ουπς!!!
Και καλά έπεσα δεν τρέχει τίποτα, έτσι όπως ήμουν ακόμη κρύος τοποθετώ λάθος το σώμα , δίνω μια και σηκώνω το μαστόδοντο ατσούμπαλα τελείως ... πάει η μέση την γάμησα ... την άκουσα κανονικά !!! Την γράφω στ' αρχίδια μου καβαλάω και πάω για δουλειά , με πίεζε και ο συνεργάτης να παραδώσω μιας και είχε ταξίδι και την έκανα χειρότερα .
Α ! ρε πουτάνα τύχη !!!
Ξάπλα θα το περάσω το Σ.Κ και αντί για πίτσες και μπύρες θα έχω παρέα τα παυσίπονα :(

Η άλλη τώρα !!!... ναι βέβαια μου έκανε επίσκεψη και καλά ,( το άλλο το τραγούδι που έλεγε ο Καζούλης νομίζω , το ξέρετε ? Μην ξαναρθείς απ' την δουλειά δεν το αντέχω ... έτσι κι εγώ , μου ήρθε να της το πώ όμως δεν βγήκε το ρημάδι είμαι και μαζόχα ο μαλάκας και θέλω να την βλέπω και να ελπίζω ) με είδε έξω που πήγα για τσιγάρα , ούτε ένα τι έπαθες δεν ρώτησε για χειρονομία συμπόνιας δε ούτε λόγος , μην τα θέλουμε και όλα δικά μας , ούτε λέπρα να είχα δεν θα κράταγε τέτοια απόσταση , έναν ξένο βλέπεις που πονάει και υποφέρει και τον ρωτάς έστω και από ευγένεια τι έχει, πόσο μάλλον κάποιον που είχες τόσα χρόνια μαζί του , ας είναι , μιας και τελειώνει ο μήνας λέω να μην ξανά πω κακίες ούτε και να ασχολούμαι άλλο μαζί της .

Το σκυλί μου είναι πιο έξυπνο από εμένα , συνειδητοποίησε ( αν μπορούμε να το πούμε ) ότι δεν θα γυρίσω πλέον στο σπίτι , καιρός να το κάνω κι εγώ , με βλέπει που λέτε από το μπαλκόνι και ούτε έτσι ρε σεις, να κουνήσει λίγο την ουρά της ότι χάρηκε :(
την έφαγε η θλίψη κι αυτήν ... Το μόνο πράγμα που μου λείπει απο το σπίτι είναι αυτή και η γούνα της που χάιδευα όταν ήταν να κοιμηθώ , ερχόταν δίπλα μου μόνιμα αυτή κάτω και εγώ πάνω στο κρεβάτι ο μισός κρεμασμένος απ' έξω χειμώνα καλοκαίρι και αποκοιμιόμασταν έτσι με το χέρι μου πάνω της και αυτή να ροχαλίζει σάν μούτσος σε πειρατικό μετά από μεθύσι .Κάποια στιγμή οταν θα πάω στο δικό μου σπίτι ( θα αργήσει γαμώτο να γίνει αυτό ) θα πώ στην πιο καλή μου φίλη να μου δώσει ένα απο τα αδέσποτα που έχει μαζεμένα ;)




0 Comments:

Post a Comment

<< Home