Wednesday, July 26, 2006

Χέρια πόδια ...

...Στην αυλή και όλοι κάθονται στη γή ! το παίζαμε πιτσιρίκια ποιος θυμάται τώρα ...!!!
Το αυτό με παραλλαγή το παίζουμε μεγάλοι οι πιο προχωρημένοι ;)
Χέρια πόδια και καυλί δεν χορταίνει το μουνί ...
Είναι κάτι μέρες τώρα που μου έχει κολλήσει το μυαλό και το μόνο που σκέφτομαι είναι οτι δεν πρόφτασα να την γαμήσω απ' όταν έχασε μερικά κιλά . Οχι σπουδαία πράματα απλά τις φύγανε τα προγούλια και λίγο εκείνες οι δίπλες που κάνει πάνω απο την μέση ( καλό ανέκδοτο αυτό )
κάτω απο το σουτιέν .
Μου λένε οι φίλοι μου γράφτην ρε μαλάκα αφού δεν αξίζει τώρα που έπρεπε να σου σταθεί σε παράτησε , Ε! το προσπάθησα αλλά στα αρχίδια δεν έπιανε μελάνι , ετσι ξύρισα τα πάντα μετά από καιρό και πήρα χένα , την έγραψα κανονικά Τατού την έκανα , όχι για να την θυμάμαι αλλά για να την έχω γραμμένη . Για να θυμάμαι τις μαλακίες μου τρύπησα τα βυζιά μου , ένα όταν παντρεύτηκα και το βρήκε παιχνιδιάρικο και ένα τώρα που χώρισα !!!
Νεράιδα της νύχτας λέει και πούτσες μπλε , αν ήξερε για τις Νεράιδες και πώς είναι ούτε θα σκεφτόταν να τις αναφέρει αλλά βρήκε έναν τρόπο για να με κάνει να τα παίρνω στο κρανίο ,
ξέροντας την αγάπη μου για τα πλάσματα αυτά και τί τρεχάλες έχω ρίξει για να τις δω κάπου ( Ναι ρε πιστεύω στα παραμύθια και ότι υπάρχουν !!! ) .
Αρχίζω να πιστεύω ότι υπάρχουν και κακές νεράιδες , είναι αυτές που έχασαν τα φτερά τους και δεν πρόκειται να τα φορέσουν πάλι ποτέ , κάτι σε Μάγισσα μου φέρνει παρά σε νεράιδα .
Τι να περιμένεις άλλωστε από κάποια που το καλύτερο βιβλίο που διάβασε ήταν "οι μάγισσες της Σμύρνης"? με το βγήκε η τράπουλα της Κατίνας έτρεξε και την αγόρασε , δεν θυμάμαι για πόσον καιρό την έβλεπα να την μελετά ξανά και ξανά μέχρι που πίστεψε ότι είχε χάρισμα και της μιλούσαν τα κωλόχαρτα . Μέχρι και φόρμα στο XL έκανε και έγραφε ότι τις κατέβαινε απο επεξηγήσεις .
Παρ' όλα αυτά ρε παιδιά θέλω να την γαμήσω έτσι μια φορά ακόμη να μου φύγει ένα βάρος ,
όχι με συναίσθημα έτσι μόνο να της ξεσκίσω την μούνα και να φύγω ...

3 Comments:

Blogger piperi said...

Τώρα βέβαια η έκφραση γάμησέτα δεν είναι και η καλύτερη ... Αλλά τί να πείς για να μην λαλήσεις .

12:53 PM  
Blogger ellinida said...

Ρε συ , άντε πήδα κανένα πιπίνι και άστην . Αφού είναι λίγη και το ξέρεις .
Καλά ... μιλάμε χολή βγάζεις ! :)))
Πωπω έτσι είναι όταν χωρίζουν ;
Καλά , έπρεπε να δεις τι γινόταν στο διαζύγιο του αδελφού μου . Το φαρμάκι !!!
Δεν μπορώ να πιστέψω πως τα λες εσύ αυτά !
Αλλά χαίρομαι που τα ακούω , όσο και να μην μου αρέσουν . Βγάλτα από μέσα σου φίλε μου αγαπημένε .

10:52 PM  
Blogger piperi said...

Ειδες τελικά άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου !!! καλά το λένε ...
Να σκεφτείς οτι τρομάζω με τον εαυτό μου .

8:10 AM  

Post a Comment

<< Home