Wednesday, July 26, 2006

Εχω την εντύπωση ...

... Ότι ακροβατώ με την παράνοια και την σεξοδιαστροφή ... με όλα αυτά που λέω :(
Αφού δεν είμαι έτσι κατά βάθος τι στα κομμάτια μου καρφώνονται τέτοια κολλήματα ?
Κι εγώ γίνομαι ρεζίλι μαζί με αυτήν , τέλος πάντων θα δείξει το πράγμα ...
Μου λένε μην σκέφτεσαι ρε παπάρα το μόνο που καταφέρνεις είναι να χαλάς την διάθεσή σου και την ψυχή σου , καλά τα λένε είναι όμως έξω από την φάση ;)
Ερώτημα κύριο και βασικό (πάλι στο ερωτικό θα το γυρίσω) πώς γίνεται γαμώτο να είσαι χρόνια με κάποιον να περνάς ότι περνάς να κάνεις ότι κάνεις και μετά μια ωραία νύχτα να γυρνάς και να του λες δεν σου κάθομαι πλέον δεν μπορώ (ούπς) .
Τί λες τώρα , τί σου περνάει από το μυαλό ? Σου γαμάει τον εγωισμό και την ψυχολογία η όχι?
Ψωμί τυρί δεν είχαμε στους ψυχαναλυτές θα τα φάμε …

4 Comments:

Blogger ellinida said...

Ρε συ τυχαίνει και στις καλύτερες οικογένειες . Μπορεί να γούσταρε κάποιον άλλον . Η να είχε τόσο πληγωθεί από τις φάσεις που γινόντουσαν τον τελευταίο καιρό , εσύ με το ένα πόδι έξω από το σπίτι ... πως να λειτουργούσε σεξουαλικά ;
Μην ξεχνάς ότι έψαξε και βρήκε και τις αποδείξεις ... ότι μιλούσες με άλλες . Πονηρό ξεπονηρό , αφού εκείνη δεν μιλούσε με κανέναν προφανώς της την βίδωσε . Και ξέρεις ... μπορεί να σε σιχάθηκε κιόλας .
Εξάλλου μπορεί να περνούσε και ορμονικά .
Αφού και μέσα σου είχε τελειώσει , έτσι έλεγες τουλάχιστον . Γιατί σε πειράζει στο κάτω κάτω μιά απόρριψη από μιά γυναίκα που στην ουσία δεν γούσταρες πλέον ;
Ξέρεις ότι είμαι φίλη σου και ποτέ δεν θα σου πω αυτά που θες ν'ακούσεις .
Και στην ουσία , τι σε νοιάζει βρε το "γιατί" . Η ουσία είναι ότι μιά καινούργια ζωή σε περιμένει . Χωρίς καταπίεση .
Αυτά .
φιλάκια

10:44 PM  
Blogger piperi said...

Η αγαμία φταίει ;)
Το ξέρεις ότι το ξέρω πως έχεις δίκιο
αλλά εξακολουθεί αυτό να μην με κάνει να αισθάνομαι καλά , το γιατί πάντα με βασάνιζε όλο μες την αναζήτηση ήμουν ,
όσο για το αν θέλω να ακούσω κάτι ειδικά από εσένα και τους πραγματικούς μου φίλους το μόνο που θέλω είναι αυτό , να λένε την αλήθεια ωμή χωρίς πολλά πολλά , πάρτην ρε άχρηστε και φάτην ... κάπως έτσι ;)

8:19 AM  
Blogger ellinida said...

Μωρό μου θα σου καθόμουνα αλλά θα χαλάσει η φιλία μας ! Χαχαχα πλάκα κάνω ! Σκέψου ρε να τα διαβάσει ο δικός μου αυτά ! Θα σε μισήσει . Και παραδόξως ... δεν ξέρω τι στην ευχή σου βρήκε ... είσαι ο μόνος που συμπαθεί !

9:13 PM  
Blogger piperi said...

Ναι και εσύ κάνεις οτι είναι δυνατόν να με μισήσει :)))
Εναν έχω βρε όλον κι όλον και πάς να τον διαβάλεις χεχεχεχεχ!!!!!
φιλιά !!!

9:23 AM  

Post a Comment

<< Home