Thursday, July 27, 2006

Αυτη την εβδομάδα ...

... άντε την άλλη το πολύ ξελασπώνω με τις γαμημένες τις τράπεζες .
Κι όμως αυτό δεν με κάνει να νοιώθω σχεδόν καθόλου χαρούμενος , το γιατί αναζητείτε .
Σε γενικές γραμμές δεν περνάω και την καλύτερη περίοδο της ζωής μου , νοιώθω άσχημα γιατί επιστρέφω στο πατρικό μου , γιατί για άλλη μια φορά ο Πατέρας μου με ξελασπώνει και σηκώνει τα δικά μου φορτία ( Α!!! ρε Πατέρα ) ( Ο Τσακνής με τον Μαχαιρίτσα λένε ένα καταπληκτικό τραγούδι "Πατέρα Σ' Αγαπάω" ) , γιατί βλέπω τον εαυτό μου να είναι φρικαρισμένος και βουτηγμένος στην άρνηση , έχω παραμελήσει πράγματα που αγαπώ και με κάνανε χαρούμενο κάποτε , δεν μπορώ να πάω με τους φίλους μου στα βουνά , ακόμη και ταξίδι με την μηχανή φοβάμαι να κάνω . Ποιος ? εγώ που έπρεπε να βάλεις κομπρεσέρ για να με κατεβάσεις ...!!! Και το κυριότερο !!!... Φοβάμαι τις γυναίκες , μου αρέσουν , τις θέλω αλλά τις φοβάμαι ...
Την ψυχοσύνθεσή μου μέσα γαμώ ...
δεν μπορώ να πάω και για ψάρεμα ;)

4 Comments:

Blogger ellinida said...

Να μην αισθάνεσαι άσχημα που γυρνάς σπίτι σου . ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ! Και οι γονείς γιαυτό υπάρχουν . Για να μας ξελασπώνουν . Τσάμπα ακούγαμε τόσες μαλακίες όλη μας την ζωή ;
Και στο κάτω κάτω ας πρόσεχε ο πατέρας σου ! Χιχι !
Ζουζουνάκι δεν είναι λίγο που τελειώνεις με τις τράπεζες .
Σκέψου πως ήσουν πριν λίγες βδομάδες ! Σκέψου πόσο έχει αλλάξει η ζωή σου . Προς το καλύτερο , δεν το συζυτώ . Εφυγε η αρνητική της ενέργεια παιδί μου από πάνω σου . Ηδη η δουλειά μπήκε σε κάποιο αυλάκι . Και όλα θα πάνε καλά .
Και το ξέρεις πως έχεις φίλους που σ'αγαπάνε . Πήρε η Α. πριν λίγο να μου κάνει παράπονα που δεν πήγαμε κι'εμείς . Θα οργανώσουμε άλλη εκδρομή το τρίο Στούτζες , της είπα . Καλύτερη .
φιλάκια & σ'αγαπάω

9:06 PM  
Blogger piperi said...

Να για αυτό σε αγαπάω ;)κάτι τέτοια λές και μου σηκώνεις ... το ηθικό .
Η φίλη μας είναι ξετρελαμένη με την περιοχή βρήκε και το κτήμα (γάτα βρε)
και με ζαλίζει κάθε μέρα έλα και έλα .
Ενα ΠΣΚ τον Οκτώμβρη θα το κανονίσουμε ;)
Φιλιά πολλά !!!

9:28 AM  
Blogger Heliotypon said...

Ρε φίλε στήσου όρθιος και ξέχνα την! Δεν γουστάρει μιά δεν γουστάρεις 100! Κι έτσι όπως την περιγράφεις, σιγά το κελεπούρι! Τίγκα ο κόσμος γυναίκες που ανοιγοκλείνει το μουνί τους για να γαμηθούν κι εσύ θρηνείς το κνώδαλο;

12:24 AM  
Blogger piperi said...

Heliotypon

Εσύ δίκιο έχεις έλα όμως που δεν μου κάθετε καμιά !!!... :((
ξεχάσαμε και το καμάκι γαμώτο...

9:26 PM  

Post a Comment

<< Home