Friday, July 21, 2006

Τα Κερατα !!!

Όμορφο και ευγενικό ζώο δεν λέω ... όμως άμα γαμάς μια φορά τον χρόνο μέχρι και μανιτάρια θα φυτρώσουν στο κεφάλι σου πόσο μάλλον τέτοια κέρατα .
Άλλο όμως θέλω να πω !
Εντάξει στα Ελάφια τα δεχόμαστε τα κέρατα και τα θαυμάζουμε , ενίοτε δε τα κυνηγούμε κι όλας ( κακός , κάκιστα ) (άλλο θέμα αυτό) .
Στον άνθρωπο γιατί πέρασε σαν υποδεέστερος χαρακτηρισμός ?
Κερατάς λέει = Μαλάκας , που άφησε την γυναίκα του να του τα φορέσει , πως την άφησε δηλαδή , ελέγχεται ρε παιδιά η γυναίκα ? ελέγχεται η πουτανιά ?
Μπα !!! χλωμό ...
Εδώ στο δηλώνει ευθαρσώς κι εσύ καυλώνεις και μόνο στη σκέψη , άσε που δεν το πιστεύεις κατά βάθος ή στην καλύτερη των περιπτώσεων νομίζεις οτι είναι μόνο για εσένα .
Ακριβός νομίζεις !!! γιατί κατά βάθος στο λέει για να θολώσει τα νερά και να μην αρχίσεις τους διάφορους συνειρμούς και τις εξάρσεις ζήλιας ,

- που πάς μωρή τέτοια ώρα ? ( θα ήθελες να πεις) και τι λες ? αγάπη μου θα αργήσεις η να φάω μόνος μου ?

Ναι ρε παιδιά σας λέω Πουτάνες είναι και μας ρουφάν το αίμα , κλεινόμαστε και πέφτουμε με τα μούτρα στο μουνί και άντε να δούμε παρά έξω .
Δεν είμαι μισογύνης μου αρέσουν και τις αγαπάω τις γυναίκες και πολύ μάλιστα αλλά έχει παραγίνει πια .
Γίναμε εκπαιδευμένοι σκύλοι με λουρί αόρατο δεμένοι .

4 Comments:

Blogger ellinida said...

Οκ η ταυτότης θα παραμείνει μυστική . Γράφτα να βγουν από μέσα σου .
μάκια

11:05 AM  
Blogger ellinida said...

Α και να συμπληρώσω ... που βρήκε μωρέ η βλαμένη ποιό ωραίο από σένα ; Κανένας χάλιας θα είναι και πήγε από εκδίκηση . Στο πάω και στοίχημα . Και ξέρεις πως πάντα έχω δίκιο ! Λολλ !

11:09 AM  
Blogger piperi said...

Αυτό είναι γαμώτο που μου την βαράει
το οτι είναι χάλιας χλεχλές χωρίς ίχνος νευρου επάνω του , καμιά μα καμιά σχέση με την ένοια της περιπετειας . Ετσι να τον αρπάξουμε και να γαμήσουμε άλλον έναν ουτε κάν για σύγκριση , απλά για να το κάνει και να γεμίσει το μουνί της . Αστα διάλα !!!

... Ell ξερεις οτι σε αγαπάω και δεν βάζω στοίχημα μαζί σου ουτε και θέλω να προσβάλω κάποια άλλη πέρα απο μια συγκεκριμένη ... lol lol

12:26 PM  
Blogger ellinida said...

Το ξέρω μωρό μου . Κι'εγώ σ'αγαπάω πολύ . Ε ας το γεμίσει μωρέ . Ούτως ή άλλως σαν εσένα δεν θα είναι !
Αστα διάλα η χαζή !

12:25 AM  

Post a Comment

<< Home